Purple Zone
WELCOME 2 THE DAWN
Purple Zone

Pour les fans de Prince et du Minneapolis Sound : Plus de passion, moins de prises de tête...

AccueilEnter the ZoneCalendrierS'enregistrerConnexion

Partagez | 

Prince to Receive 2010 BET Lifetime Achievement Award

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
anastasia
Official Purple Princess

Féminin Messages : 2635

MessageSujet: Prince to Receive 2010 BET Lifetime Achievement Award   Mar 15 Juin - 16:03

The Purple One strikes again. With most nominees already announced for this year's BET Awards, the network has revealed that it will honor Prince with the BET Lifetime Achievement Award when the ceremony airs live from the Los Angeles Shrine Auditorium on June 27.

"Prince is dynamic. Prince is genius. Prince is music," said BET's President of Programming Stephen G. Hill, noting that the singer will be celebrated for his 'unique style.'

Prince joins previous recipients such as James Brown, Diana Ross, Al Green and Chaka Khan, honored for their remarkable contributions to the music industry. John Legend is also set to receive the special BET Humanitarian Award, given to a philanthropist who donates money and time to charitable causes. Legend joins Wyclef Jean, Quincy Jones and Alicia Keys in receiving this accolade.

This year's ceremony, hosted by Queen Latifah, is slated to feature performances from Ludacris, Drake, Janet Jackson, Diddy-Dirty Money, Nicki Minaj, T.I., Trey Songz and more, with a special performance planned by Kanye West, who will make his award show debut since he notoriously interrupted Taylor Swift's acceptance speech during the 2009 MTV Video Music Awards.

Prince recently released a new song 'Cause and Effect' earlier this year, and was honored as one of Time Magazine's 100 Most Influential People in the World in 2010. His twenty-sixth album, 'LOtUSFLOW3R,' was released in March 2009, debuting at Number Two on the Billboard Album Chart and has sold more than 400,000 copies to date.

SOURCE : [Vous devez être inscrit et connecté pour voir ce lien]

BET to give Prince lifetime achievement award
(AP) – 6 hours ago

NEW YORK — This month's BET Awards will be a royal affair: Prince is getting a lifetime achievement honor.

The 51-year-old joins the likes of James Brown, Whitney Houston, Diana Ross and Al Green in being honored by the BET Awards, which will celebrate its 10th year in Los Angeles on June 27.

BET says the Prince tribute will stand out. Stephen G. Hill, president of programming, music and specials for the network, said BET will celebrate the Rock and Roll Hall of Famer's "unique style."

"Prince is dynamic. Prince is genius. Prince is music," Hill said of the performer, who has 10 platinum albums and 30 Top 40 singles to his name.

The BET show will be hosted by Queen Latifah and include performances by Kanye West.
Revenir en haut Aller en bas
marysharon
Her Royal Badness

Féminin Messages : 2782

MessageSujet: Re: Prince to Receive 2010 BET Lifetime Achievement Award   Ven 25 Juin - 16:13

Il était nominé pour l'ensemble de sa carrière, le voici récompensé. Cool

Ci dessous un petit diaporama qui retrace la carrière de Prince à l'occasion de son "sacre"

[Vous devez être inscrit et connecté pour voir ce lien]

Et une vidéo

http://purplezone.zikforum.com
1+1+1 is ME
Billy Jack Bitch
Billy Jack Bitch

Masculin Messages : 164

MessageSujet: Re: Prince to Receive 2010 BET Lifetime Achievement Award   Mar 29 Juin - 11:09

je commence mon debrief par ma perf préférée de la soirée

les +

* Adore est un de mes titres préférés de sa majesté
* Alicia keys est l'une sinon l'unique artiste féminine estampillée "R&B" que je puisse encore blairer en 2010
* Quel frimeur ce Prince, il se sait filmé en permanence, mais sait subtilement jouer avec la caméra au moment opportun, notamment lorsqu'il acclame Alicia lorsqu'elle monte sur le piano , J'AIME CA cheers
* Qu'est-ce qu'elle est belle sur ce piano mushy

les -

*sa présence au piano c'était pour faire style ou elle jouait vraiment?car je n'y perçois aucun son
*Shelby J est bien gentille, mais elle paraît un peu trop illuminée par son boss , on dirait qu'elle passe son temps à lui dire à l'oreille "hey man voilà Alicia Keys","hey elle va au piano" ,"hey elle est enceinte" ,"hey elle monte sur le piano" , pourtant il a une paire d'yeux pour voir lui même.
Il doit bien l'aimer en tout cas, moi ça m'aurait vite gonflé

c'est TOUT, POUR LE MOMENT
sitnel
Daddy Pop

Masculin Messages : 148

MessageSujet: Re: Prince to Receive 2010 BET Lifetime Achievement Award   Mar 29 Juin - 11:17

Ouais Alicia super,
Les autres nanas aussi mis a part Patti LaBelle qui a fait de la Marmelade avec Purple Rain MDR
1+1+1 is ME
Billy Jack Bitch
Billy Jack Bitch

MessageSujet: Re: Prince to Receive 2010 BET Lifetime Achievement Award   Mar 29 Juin - 11:55

je crois qu'il y avait bcp d'autodérision dans sa perf ( ce qu'elle a bien conclu en balançant ses chaussures à la fin) elle faisait plus sa chauffeuse de salle que sa chanteuse , et si elle décidait de s'y mettre correctement, elle aurait mis les 3 autres "Djeuns" et la salle KO avec sa voix unique!
marysharon
Her Royal Badness

Féminin Messages : 2782

MessageSujet: Re: Prince to Receive 2010 BET Lifetime Achievement Award   Mar 29 Juin - 13:30

sitnel a écrit:
Ouais Alicia super,
Les autres nanas aussi mis a part Patti LaBelle qui a fait de la Marmelade avec Purple Rain MDR

Elle a fait de la marmedale mais elle reste une Lady

je sors

http://purplezone.zikforum.com
sitnel
Daddy Pop

Masculin Messages : 148

MessageSujet: Re: Prince to Receive 2010 BET Lifetime Achievement Award   Sam 3 Juil - 17:34

marysharon a écrit:
sitnel a écrit:
Ouais Alicia super,

Elle a fait de la marmedale mais elle reste une Lady

je sors
C'est sûr que c'est une Lady,je plaisantais en fait bye
1+1+1 is ME
Billy Jack Bitch
Billy Jack Bitch

MessageSujet: Re: Prince to Receive 2010 BET Lifetime Achievement Award   Dim 4 Juil - 14:28

franchement Prince abuse, plus aucun lien des BET n'est sur youtube, ça devient ridicule qd mm je sors
Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: Prince to Receive 2010 BET Lifetime Achievement Award   Aujourd'hui à 16:35

Prince to Receive 2010 BET Lifetime Achievement Award
Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 1